събота, 12 юни 2010 г.

Добрата Практика за СЕО Оптимизация

СЕО Оптимизацията изисква от вас да имате очертана подробна стратегия и цел. Подробната стратегия трябва да включва три части - ключови думи, мета информация, както и маркетингов план.

Ключови Думи: Преди да започнe създаването на сайта, трябва да иматe няколкостотин думи предварително установени с цел да се определи точно при какви ключови думи искате търсачките да класират сайта ви. Ако вече сте създали своя уеб сайт и не са установени ключовите думи все още можете да го направите. За да се получат ефективни ключовите думи и фрази използвайте Seobook, който ви дава до 100 ключови думи и очакваните обеми за търсене. Може също да ползвате инструмента за ключови думи в Google AddWords.

След като сте събрали ключови думи трябва да си осигурите мета информацията за уеб сайта, и то написана правилно.

Мета Тагове: Това за мен е една важна част от процеса СЕО. Мета етикетите или още мета таговете са като един насочващ ориентир за търсачката и в много случаи те играят важна роля за дефиниране и определяне на вашият сайт. Затова обърнете серизно внимание върху тази част - бъдете точни и дескриптивни в описанието, титлата и ключовите думи и фрази.

Маркетинг План: Маркетинговия план вече е готов да влезе в сила, след като сте следвали съветите по-горе. При класирането от търсачките се разчита на препратки и на изобилие от обратни връзки към вашият сайт. Това може да осъществите като публикувате статии със съдържание в социалните мрежи и популяризирате вашият сайт като го добавите в различни директории.

Няма коментари:

Публикуване на коментар